Nyeket

daripada kaga posting apa2, mendingan narsis dulu ahhhh
yg atas pake pensil, yang bawah pake spidol, sayang yang bawah lupa aku kasih ttd T_T

Long time no posting anything in here. So… i want to post my sketch in here. 1st using pencil, 2nd using markers. *sigh* I forgot to give my signature in second sketch….

Me en Peter

MyFamily

Advertisements

About BuPeb

Seorang BuPeb yang suka ngoceh, suka nulis, suka gambar, suka iseng, suka yang enak, suka yang ganteng, suka yang asik2
This entry was posted in Drawing, Portfolio, Sketch and tagged , . Bookmark the permalink.

18 Responses to Nyeket

  1. tinsyam says:

    lama ga bikinnya? yang bawah blom jadi ya? baru nyeket dikit? jempol semua deh feb..

  2. onits says:

    suka yg atas.. lutjuuu

  3. Arman says:

    wow.. bagus banget! you’re so talented! πŸ™‚

  4. Julie Utami says:

    Bie, yang bawahnya wajahnya mirip sangat mirip semua sama foto aslinya πŸ™‚ Kamyu keren bangedh deh!!!

  5. bulz says:

    Wuih masih sempet aja bupeb bikin skecth. Keren nih… πŸ™‚

  6. jampang says:

    kerenn….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s